Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI Comfortline, clima, cruisecontrol, trekhaak, van 1e eigenaar
€ 4.944,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-07-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.837 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI Comfortline, clima, cruisecontrol, trekhaak, van 1e eigenaar
€ 4.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.837 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arno van Bergen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lionstraat 11 |
Postcode | 5831 AL |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 209002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanbergen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI Comfortline, clima, cruisecontrol, trekhaak, van 1e eigenaar !
- Kenteken: 53-GKV-2
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 14-06-2025
- Tellerstand: 199837 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: antraciet Metallic
- Bekleding: Velours
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BZB
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1434 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Bijzondere opties & accessoires
- Airco (automatisch)
- Cruise control
- Trekhaak
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Mistlampen voor
- Trekhaak
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Degelijk, solide en technisch hoogstaand: dat kun je van Duitse auto's nog altijd zeggen. En die omschrijving geldt zeker voor deze Volkswagen Passat Variant. Veel auto, veel kwaliteit. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Verder is de Volkswagen uitgerust met: elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, buitenspiegels met verlichting en elektrisch bedienbare ramen achter.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
App of b
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.