Volkswagen Passat Variant 1.6Tdi 120Pk | Highline | Virtual Cockpit | Trekhaak | 17''

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 211.717 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.6Tdi 120Pk | Highline | Virtual Cockpit | Trekhaak | 17''


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 211.717 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Russcher Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 76
Postcode 7951 TA
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.russcherautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2014 - sep. 2018
Modelcode: B8

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.391 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

o Handgeschakeld: 6-versnellingen
o Audio-navigatiesysteem Discover Pro
o Active Infodisplay (Instrumentendisplay digitaal)
o Achteruitrijcamera (Rear View)
o PDC voor-en achter (Parkeersensoren)
o Airconditioning Climatronic 3-zones
o Stoelverwarming voor-en achter
o LED koplampen met LED dagrijverlichting
o Mistlamp met geïntegreerde Bochtverlichting
o Achterlichten LED, donkerrood
o Afneembare trekhaak
o 17'' lichtmetalen velgen
o Beglazing achter verduisterd (65%)
o Bumper Wagenkleur, met Chroomlijsten
o Chroomlijsten aan Zijruiten
o Rijassistent-systeem Omgevingsbewakingssysteem (Front assist) met City-noodremfunctie
o Rijassistent-systeem Vermoeidheidsherkenning
o Rijassistent-systeem Hill-Assist
o Stoelbekleding: Alcantara/Leder
o Ergo Comfort bestuurdersstoel
o Kofferbakdeksel / Achterklep electr. bediend (openen + sluiten)
o Lendensteun en Instelling Leuninghoek voor, links electr. Verstelbaar
o Portierbeschermlijsten onder verchroomd
o Interieurinrichting: Decordelen Aluminium geborsteld
o Dakreling zilver
o Stuur (Leer) met Multifunctie
o Instaplijsten voor en achter (Roestvrij staal)
o Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar
o Automatische koplampactivering (ALS)
o Isofix-houder voor Kinderzitje aan Achterbank
o Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte
o Leeslampen voor en achter LED
o Stoelen: Topcomfort-stoelen voor
o Sluit-/startsysteem Keyless Access
o Binnenspiegel met Dimautomaat
o Ruitenwisser met Regensensor
o Chrome-pakket 2
o Start-/stopsysteem
o Middenarmsteun voor
o Bandenspanningscontrolesysteem
o Enz.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie