Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Connected Series Plus | PANO-DAK | ACC | 18'LMV | CAMERA | DAB | DIGI-DASH | CARPLAY | STOEL-VERW |
€ 16.346,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-09-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.584 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Connected Series Plus | PANO-DAK | ACC | 18'LMV | CAMERA | DAB | DIGI-DASH | CARPLAY | STOEL-VERW |
€ 16.346,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.584 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harm Boelens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tsjerkestrjitte 3B |
Postcode | 9271 AK |
Plaats | De Westereen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboelens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - jan. 2016
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's komen rechtstreeks van de eerste eigenaar veelal leasemaatschappijen en zijn voorzien van zowel een volledige onderhoudshistorie als een Nationale Auto Pas. Wij hebben wekelijks nieuwe aanvoer en een scherp variërend aanbod. Bij binnenkomst krijgen alle auto's een inname inspectie. Zodat u als klant niet voor verrassingen komt te staan.
Naast deze inspectie krijgt u bij aankoop van de auto altijd GRATIS een nieuwe APK keuring.
Een groot deel van onze voorraad staat binnen in onze showroom overzichtelijk gepoetst, voorzien van NAP certificaat en prijskaart. Zo kunt u de gewenste auto op uw gemak bezichtigen. Tenaamstelling en vrijwaren van de auto kunnen wij ter plekke voor uw verzorgen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Als u nog meer zekerheid wilt hebben is het afsluiten van garantie en onderhoudsbeurt tegen meerprijs mogelijk.
Graag tot ziens bij Autobedrijf Boelens in De Westereen (friesland)
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.