Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Comfortline BlueMotion nap airco e apk
€ 4.750,-
Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.153 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.153 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kappee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geelhoornstraat 9a |
Postcode | 2172 BC |
Plaats | Sassenheim |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34586887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kappee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.443 kg
Laadvermogen: 677 kg
GVW: 2.120 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Volkswagen Passat Variant. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Brandstof verbruiken bij stilstaan? Dat is voorbij. Het start-stopsysteem schakelt de motor uit bij stoplicht, voor de brug en in de file. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, actieve hoofdsteunen en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2011, werd geleverd van 01-11-2010 tot 30-06-2014 en kostte toen € 38.101,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,4 liter per 100 km en hij weegt 1443 kg. De APK is geldig tot 05-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 451,33 per kwa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.