Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI BlueMotion Cruise Clima Trekhaak zie opmerking
€ 3.200,-
Bouwjaar | 19-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.366 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.366 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ploegh |
Contactpersoon | A. Ploegh |
Adres | Molenweg 4 |
Postcode | 9231 HS |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 43530009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageploegh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2009 - dec. 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
Door inruil verkregen leuke keurig onderhouden Passat.
Start, Rijdt Schakelt goed.
Let op 2 massavliegwiel hoorbaar(trilt)
Export?
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten. LIEVER NIET MAILEN MAAR BELLEN! GARAGE PLOEGH 0512 - 36 12 51
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.