Volkswagen Passat Variant 1.6 FSI Trendline PDC AIRCO
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-11-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.663 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.663 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | I-Cars Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thijssenweg 17c |
Postcode | 4845 PJ |
Plaats | Wagenberg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14666661 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.icarsautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.378 kg
Laadvermogen: 662 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie 1 week + wettelijke garantie (12 maanden garantie)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
In een nette staat verkerende VW Passat Variant 1.6 FSI benzine met zijn mooie kleur en goede uitrusting met maar liefst 116 PK! Ook nog de betrouwbare FSI motor! Vooral de mooie groen/grijze kleur/lak (nog mooier in het echt), climatronic, stoelverwarming en parkeersensor achter maakt hem qua interieur en exterieur compleet. Een Duitse kwaliteit! Het voertuig heeft tot 19 november 2024 APK! Het voertuig ziet er netjes uit en heeft aannemelijke gebruikerssporen. Met zijn handgeschakelde, sterke en betrouwbare motor heeft hij voldoende kracht voor een ultieme rijervaring. Op 192647 is de distributieriem vervangen. Bent U nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een bezichtiging/proefrit met deze Passat te reserveren. U bent van harte welkom voor een bezichtiging/proefrit. Koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.