Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI l 2x R-LINE l PANO l TREKHAAK l RIJKLAAR
€ 24.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.123 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.123 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Braat Auto's B.V. |
Contactpersoon | Erick Braat |
Adres | Raadhuisstraat 11 |
Postcode | 5161 BD |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 272753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobraat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Gratis Huisgarantie! (inbegrepen): Standaard meegeleverd op elke auto boven de € 3000,- Rijklaar !
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 3 maanden garantie op draaiende delen van de motor en versnellingsbak., 14 dagen algehele garantie op de auto., APK keuring minimaal 10 maanden geldig., Onderhoud volgens serviceplan.
- Garantie Basis (€ 300 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis Huisgarantie!"): BOVAG garantie (3 maanden); 1 Jaar Mobiliteitspas (Pechpas), 3 maanden BOVAG garantie
- Garantie Plus (€ 499 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis Huisgarantie!"): BOVAG garantie (6 maanden); 1 Jaar Mobiliteitspas (Pechpas), 6 maanden BOVAG garantie
- Garantie Vakgarant Exclusief (€ 799 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis Huisgarantie!"): Vakgarant (12 maanden); 1 Jaar Mobiliteitspas (Pechpas), 12 maanden Vakgarant garantie
Zekerheden van Vakgarage Braat Auto's!
Wij bieden onze occasions tegen een scherpe prijs inclusief ''Huisgarantie''! Waarom? Dat leggen wij u graag uit! (Garantie uitbreiden is tegen meerprijs altijd mogelijk!)
o Bij binnenkomst worden al onze occasions onderworpen aan een uitgebreide kwaliteitscontrole.
o Onderhoud volgens de service richtlijnen van de voertuigfabrikant wordt altijd uitgevoerd alvorens wij de auto aanbieden.
o Komen wij reparatiepunten en/of onderhoudspunten tegen welke voor nu of op de langere termijn van belang zijn, dan worden deze punten direct gerepareerd voordat wij deze auto aan u aanbieden.
o Wij werken via strikte richtlijnen wat betreft inkoop, hierdoor kunnen wij u garanderen al onze auto's van kwaliteit en goed gedocumenteerd zijn. Een helder verhaal dus!
o Ons team, zowel van de verkoop-, werkplaats- en als onze receptieafdeling heeft verstand en passie voor ons product. Zo weet elk persoon die u spreekt waarover ze praten en kunnen u daardoor de beste service bieden op alle gebieden.
o Onze werkplaats is voorzien va
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.