Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline/ECC/Leer/Nardo Grey
€ 16.000,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 179.666 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 179.666 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Olcar Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Lageweg 15 |
Postcode | 1628 PM |
Plaats | Hoorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29413732 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.olcar.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Onverwoestbaar als merk. Al jaren en jaren. Wat kunnen we nog meer zeggen? Volkswagen. Das Auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Met zijn benzinemotor en DSG automaat versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. De regensensor in de voorruit schakelt de ruitenwissers automatisch in en uit. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van navigatiesysteem, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2019, werd geleverd van 12-10-2018 tot 31-10-2019 en kostte toen € 44.777,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.
De personenaut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.