Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline Business
€ 19.750,-
Bouwjaar | 17-12-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum SaDe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Meelweg 6 |
Postcode | 7602 RD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25318250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sadeautocentrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u
Ledig gewicht: 1.350 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
VW Passat 1.5 TSI
110 kw
2018
84000 km
Mocht u meer vragen hebben over deze auto, neemt u contact met ons.
Inruil is bijna altijd mogelijk.
Financering is mogelijk, voor de voorwaarden kijkt u op onze website www.sadeautocentrum.nl
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum SaDe is een universeel autobedrijf gevestigd aan de Van Meelweg 6 in Almelo. Wij zijn RDW Erkend en zijn gespecialiseerd in zowel in en verkoop van voertuigen alsmede verzorgen wij ook al het onderhoud en reparaties van auto's. Wij hebben een ingerichte werkplaats met alle benodigde apparatuur om uw auto te kunnen onderhouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.