Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline Business RLine / R-line | Airco | Automaat | 2019 | Vol opties| Dealerauto | Inruil mog
€ 22.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 11-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.299 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline Business RLine / R-line | Airco | Automaat | 2019 | Vol opties| Dealerauto | Inruil mog
€ 22.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.299 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf R. Meijer |
Contactpersoon | Rudolf Meijer |
Adres | Industrieweg 3 |
Postcode | 7944 HT |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 785249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autovanmeijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Volkswagen Passat Variant is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Door de R-Line styling heeft deze Volkswagen Passat Variant een stoer en krachtig uiterlijk. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Kijk, dat noemen we nou stijlvol: een fraai lederen interieur. Gecombineerd met het heerlijke gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. Stoelverwarming maakt het leven in deze auto aangenaam op koude en winterse dagen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Uw rit wordt comfortabel en veilig gemaakt door het digitale dashboard dat alles projecteert wat u wenst in de digitale wereld van mobiliteit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Deze Volkswagen Passat Variant is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Met achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, parkeersensoren achter en regensensor is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.