Volkswagen Passat Variant 1.5 eTSI Elegance | Camera | Trekhaak | Carplay
€ 43.995,-
Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.990 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.990 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaverweg 11 |
Postcode | 4157 JA |
Plaats | Enspijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 652007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 42086975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoblom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Modelcode: B9
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 14 kW (19 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 150 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.472 kg
Laadvermogen: 658 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
CO2-uitstoot: 128 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Misschien weet u al waarom Volkswagen zo'n geweldige reputatie heeft, dan hoeven we u niets uit te leggen over de kwaliteiten van deze Passat Variant. Maar misschien kent u het merk Volkswagen nog niet. In dat geval nodigen we u van harte uit om kennis te komen maken. Op de teller van deze auto staat slechts 7990 kilometer. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. In deze auto profiteert u onder andere ook van: aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
Overzicht, informatie en functionaliteit: dat biedt het digitale dashboard. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Ook kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels zijn aan boo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.