Volkswagen Passat Variant 1.5 eTSI 150 PK DSG Business / Elektrisch Uitklapbare Trekhaak / Massage Stoelen / Dodehoek Detectie / Achterruitrijcamera / 17'' LMV / VW
€ 46.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-05-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.877 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Volkswagen Passat Variant 1.5 eTSI 150 PK DSG Business / Elektrisch Uitklapbare Trekhaak / Massage Stoelen / Dodehoek Detectie / Achterruitrijcamera / 17'' LMV / VW
€ 46.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.877 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Modelcode: WVWZZZCJ5RD012530
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 14 kW (19 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 150 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.472 kg
Laadvermogen: 658 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
CO2-uitstoot: 125 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Das WeltAuto (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Das Auto, noemen ze het bij Volkswagen. Redelijk zelfverzekerd ja. Maar dat mag, bij een Volkswagen. Betrouwbaar, technisch innovatief en klaar voor jaren rijplezier. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Verder is de Volkswagen uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De uitrusting van deze Volkswagen is met connected drive services, navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst behoorlijk compleet.
Het rijden met deze Volkswagen wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping s
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.