Volkswagen Passat Variant 1.5 eHybrid 272 6DSG R-Line Edition | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Afstandscontrolesysteem Front Assist | Automatische afst
€ 64.175,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.5 eHybrid 272 6DSG R-Line Edition | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Afstandscontrolesysteem Front Assist | Automatische afst
€ 64.175,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoogenboom Volkswagen Rotterdam Zuid |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driemanssteeweg 694 |
Postcode | 3084 CB |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4105600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoogenboom.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 363994
Productienummer: 363994
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 200 kW (272 PK)
Vermogen elektromotor(en): 200 kW (272 PK)
Vermogen brandstofmotor: 200 kW (272 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 125 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1160 kg
Max. aslast achter: 1250 kg
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 150 cm
Wielbasis: 284 cm
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.755 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 19,7 kWh, Type LCO
Accu laden: Type 3, 11 kW, compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 40 kW, compleet vol in 0 uur en 26 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,4 l/100km (1 op 250,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,2 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1855 kg
Interieur: Voetmatten voor en achter
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.