Volkswagen Passat Variant 1.5 eHybrid 272 6DSG R-Line Edition | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Afstandscontrolesysteem Front Assist | Automatische afst

€ 65.638,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.5 eHybrid 272 6DSG R-Line Edition | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Afstandscontrolesysteem Front Assist | Automatische afst


€ 65.638,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Poppe Goes - Volkswagen & Audi
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pearyweg 13
Postcode 4462 GT
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 542500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autopoppe.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 370284
Productienummer: 370284

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 200 kW (272 PK)
Vermogen elektromotor(en): 200 kW (272 PK)
Vermogen brandstofmotor: 200 kW (272 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 125 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1160 kg
Max. aslast achter: 1250 kg

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 150 cm
Wielbasis: 284 cm
Draaicirkel: 12 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.755 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 19,7 kWh, Type LCO
Accu laden: Type 3, 11 kW, compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 40 kW, compleet vol in 0 uur en 26 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,4 l/100km (1 op 250,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,2 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1855 kg
Interieur: Voetmatten voor en achter

Welkom bij Auto Poppe. De officiële dealer van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA en Volkswagen Bedrijfswagens. Thuis in Zeeland! Bij ons bent u van harte welkom met al uw vragen, of het nu gaat om een (aankoop) advies, een reparatie, onderhoud of financiële vragen. Wij staan voor u klaar.

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie