Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Trendline BlueMotion | Trekhaak | Cruise | Airco |
€ 6.450,-
Bouwjaar | 13-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.063 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.063 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Gort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | J.P. Riedelstraat 7 |
Postcode | 9672 DA |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19923250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2014
Modelcode: B7, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette en goed rijdende Volkswagen Passat 1.4 TSI Trendline BlueMotion.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, u kunt bij ons 24/7 uw nieuwe auto tenaamstellen.
Let op! Wij reserveren geen auto's, en houden geen auto's vast na een bezichtiging/proefrit neem altijd contact met ons op voor de beschikbaarheid.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen!
Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 ( op woensdag 09:00 - 12:00 ) om onze voorraad op peil te houden bestaat de kans dat wij onderweg zijn. Graag van te voren bellen voor een bezichtiging!
Buiten onze openingstijden zijn wij 7 dagen per week tot 21:00 uur bereikbaar via whatsapp ( 06-19923250 )
Voor meer informatie:
Auto Gort B.V.
J.P Riedelstraat 7
9672DA Winschoten
06-19923250 | robbert@autogort.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.