Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Trendline BlueMotion NL-Auto PDC I Navigatie I Cruise -- ZONDAG GESLOTEN --

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 253.460 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Trendline BlueMotion NL-Auto PDC I Navigatie I Cruise -- ZONDAG GESLOTEN --


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 253.460 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Lieshout Automobielassociatie B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Component 120
Postcode 1446 WP
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 368281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanlieshout.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2014
Modelcode: B7, 3C

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Getoonde prijs is zonder garantie. Voor 295 Euro krijgt de auto een nieuw APK en een kleine beurt bij aflevering.

= Bedrijfsinformatie =

MOCHT U VIA MAIL EEN INRUILINDICATIE WILLEN DAN VERZOEKEN WE U OM EEN VOLLEDIGE OMSCHRIJVING VAN DE IN TE RUILEN AUTO, LIEFST MET FOTO'S DOOR TE MAILEN.

Autobedrijf van Lieshout is actief sinds 1987. In Purmerend hebben we de beschikking over 6750 M2 ruimte. In onze eigen werkplaats doen we het onderhoud en APK aan alle merken auto's. We hebben een grote showroom, ongeveer 200 auto's op voorraad en wekelijks circa 20 nieuwe occasions. Rechtstreeks verbinding met de RDW zorgt er voor dat we direct auto's op naam kunnen zetten en exporteren.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Van Lieshout Automobielassociatie B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekenbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie