Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE | Massage | Adaptive Cruise | 360 | Keyless | Head Up
€ 22.840,- incl. BTW
Bouwjaar | 14-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE | Massage | Adaptive Cruise | 360 | Keyless | Head Up
€ 22.840,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoUnit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Heldinnenlaan 207 |
Postcode | 3543 MB |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0781515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autounit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.260 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Nu eenmalige actieprijs van €24840,- voor €22840,- gedurende onze eindejaarsactie!
Deze VW Passat Variant GTE 1.4 TSI 218PK van bouwjaar 2020 heeft 129.000km gereden en verkeert in nette staat. De auto is uitgerust met 360 & Achteruitrijcamera, Massagestoelen, Head Up Display, Virtual Cockpit, Stoelverwarming voor & achter, Stuurverwarming, Vol Automatisch Airconditioning Systeem, een origineel Volkswagen Grootbeeld Multimedia Systeem met Apple Carplay en Android Auto, Adaptieve Cruise Control, Keyless Entry, Climate Control, DAB en nog veel meer.
De kilometerstand word gegarandeerd middels het Dealer onderhouden. Kijkt u voor een uitgebreid foto overzicht op www.autounit.nl
= Bedrijfsinformatie =
Al meer dan 12 jaar behoort AutoUnit tot de top online auto remarketeers van Nederland. Met een constant wisselende voorraad van 250 streng geselecteerde occasions zijn wij in staat om op professionele wijze te voorzien in uw nieuwe auto.
Al onze occasions worden streng gecontroleerd op km standen, schadeverleden en onderhoud. Op al onze betrouwbare occasions bieden wij de laagste prijsgarantie om ervoor te zorgen dat u een leuke en mooie auto aanschaft voor een eerlijke prijs.
Sinds de oprichting kunnen wij met trots zeggen dat uit onafhankelijke BOVAG onderzoeken is gebleken dat wij tot de top autobedrijven van Nederland behoren. Klanten becijferen onze onderneming gemiddeld met een 8.8/10!
Ervaar het zelf! Kom eens vrijblijvend kijken naar onze mooie voorraad auto's. 24 uur per dag online en 6 dagen per week offline in Utrecht.
Het voltallige AutoUnit team heet u van harte Welkom!
Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is AutoUnit niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.