Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business
€ 19.944,- incl. BTW
Bouwjaar | 17-08-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 108.531 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 108.531 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van 't Hoog |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 9 |
Postcode | 2964 LG |
Plaats | Groot Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevanthoog.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - sep. 2018
Modelcode: B8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
Nette auto voorzien van onderhoudshistorie .
bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket, wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, Airco onderhoudsbeurt, 15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck en daarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage van 't Hoog is een allround autobedrijf dat dit jaar 45 jaar bestaat.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.
Door een gemoedelijk familiebedrijf te blijven met een sterk team medewerkers kunnen we dit realiseren. Niet voor niets scoren we een mooie 9 op klantenvertellen.nl.
Bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket. Wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, airco onderhoudsbeurt,
15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
Het onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck waarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.
De 12 maanden Bovag garantie is van toepassing bij auto's vanaf € 4500,-
Voor be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.