Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business
€ 35.900,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thoonen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 15 |
Postcode | 5438 AB |
Plaats | Gassel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 490950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthoonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Standard (€ 595): - 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak - APK - Uitgebreide afleverinspectie - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Select (€ 895): - 6 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Premium (€ 1.295): - 12 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
Al decennia staan Duitse merken bekend om hun ongeëvenaarde kwaliteit en prestaties. En dat geldt zeker ook voor deze Volkswagen Passat Variant. Striping, sportief exterieur en een beauty van een binnenkant: allemaal door de R-Line styling. Deze dealeronderhouden Volkswagen heeft slechts 27771 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2021. Hybride auto's zoals deze staan er om bekend dat ze zuinig zijn met brandstof. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: de verwarmbare voorstoelen zijn bovendien voorzien van massagefunctie. De comfortstoelen zorgen dat u na iedere rit fit uitstapt. Dankzij de matrix LED-verlichting geven de koplampen ook in het donker daglicht. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. De 360 graden camera biedt een beter zicht bij slechte weersomstandigheden, waardoor u beter kan anticiperen op mogelijke gevaren. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audio-installatiesysteem en het full map navi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.