Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business
€ 23.000,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.989 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.989 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Manninck |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weeskinderendijk 31b |
Postcode | 3314 CM |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 7878500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.manninck.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.260 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Tk, titaanzwart/blau, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (3 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: -Laatste onderhoud
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Een auto als de Volkswagen Passat Variant biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Passat Variant. We weten het: benzinerijden is een dure grap. Elektrisch heeft de toekomst. Met de hybride motor van deze Volkswagen Passat Variant heb je de keuze: elektrisch als het kan, benzine als het moet. ?s Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of je altijd met open dak rijdt. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze Volkswagen Passat Variant heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met de electronic climate control selecteer jij de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. Je weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Deze Volkswagen Passat Variant is voorzien van een regensensor, zodat de ruitenwissers altijd de juiste snelheid hebben. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand t
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.