Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business Panoramadak ACC
€ 38.455,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-03-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.168 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.168 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van der Pas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekkant 1 |
Postcode | 5476 KS |
Plaats | Vorstenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 350773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevanderpas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 57 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.653 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,80701754386 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Afleveringsbeurt volgens fabrieksnormen, Bovagpechhulp 12 maanden, Nationale autopas, Nieuwe APK, Reconditionering in en exterieur, Tenaamstelling
Een representatieve zakenauto, dat is deze Volkswagen Passat Variant. Maar bovendien is hij veilig en comfortabel. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen komt voor rekening van een viercilinder motor en een automatische transmissie. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak. Wat ook met één klik opent, is de elektrisch bedienbare achterklep. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. De kwaliteit van de matrix LED-verlichting geeft het gevoel dat u bij daglicht rijdt. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Deze auto is voorzien van een digitaal dashboard waarmee u de cockpit-interface kunt personaliseren. De vier camera's die samen de 360 graden camera vormen, bieden u de mogelijkheid om obstakels in elke richting te zien. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.