Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business 218pk DSG 1e|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|LED|Lederen sportstoelen|NAVI|ACC
€ 32.949,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-04-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.983 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business 218pk DSG 1e|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|LED|Lederen sportstoelen|NAVI|ACC
€ 32.949,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.983 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.260 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
* Uitgebreide fotoreportage volgt z.s.m.
NIEUW MODEL | MODEL 2021! Een prachtige Volkswagen Passat Variant Facelift 1.4 TSI 160kw/218pk PHEV GTE Business DSG automaat! Afkomstig van de 1e eigenaar, uiteraard volledig VW dealeronderhouden met een gecontroleerde tellerstand van slechts 63.983km! Dit nieuwe model VW Passat is geweldig geconfigureerd, denk aan de Mangan Grey metallic lak, IQ LED verlichting incl. 3D Dynamische knipperlichten, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak, Lederen/Alcantara sportstoelen + stoelmassage en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 1400cc sterke 4-cilinder hybride turbomotor levert een vermogen van maarliefst 218pk en 400Nm koppel. Dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 6-traps automaat resulteert in bijzonder prettige rijprestaties en een trekvermogen van 1600KG. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant.
Voorzien van nagenoeg iedere fabrieksoptie zoals: Mangan Grey metallic|DSG automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|IQ Light LED koplampverlichting|LED dagrijverlichting|3D Dynamische knipperlichten voor- & achterzijde|Lederen/Alcantara sportstoelen incl. witte stiksels|Bestuurdersstoel Ergocomfort + gedeeltelijk elektrisch verstelbaar|Stoelmassage bestuurdersstoel|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Lane Assist|Side Assist / Dodehoeksensor|HUD / Head Up Display|Front Assist|E-Sound|ACC / Adaptieve Cruise Control|Driving Mode Selection - Rijprofielinstellingen|DCC - Dynamic Chassis Control|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover PRO 9,2inch|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Qi inductief opladen Smartphone|DynAudio Surround Soundsysteem|Voice Control|18inch LM Liverpool velgen|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks afgevlakt sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Area View / 360 Camera|Vooruitrijcamera|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|ParkAssist / Automatisch inparkeersysteem|Elektrische achterklep|Keyless Entry & Keyless GO|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Grootlichtassistent|Automatisch dimmende binnen- & buitenspiegel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Verkeersbordenherkenning|Interieur Sfeerverlichting Premium|Chromen raamomlijsting|Chro
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.