Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE 218PK DSG Virtual cockpit, Panoramadak, alcantara bekleding, achteruitrijcamera, stuur/stoelverwarming, keyless, virtual peda
€ 32.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.638 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE 218PK DSG Virtual cockpit, Panoramadak, alcantara bekleding, achteruitrijcamera, stuur/stoelverwarming, keyless, virtual peda
€ 32.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.638 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Heide Emmeloord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Werktuigenweg 40 |
Postcode | 8304 AP |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 614304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovdheide.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Referentienummer: 008960
Productienummer: 008960
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- VDH rijklaar brandstofauto's (inbegrepen):
- 12 maanden wettelijke garantie-
- Tenaamstelling
- APK minimaal 3MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- VDH plus brandstof auto's (v.a.) (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Tenaamstelling
- APK minimaal 6maanden geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 10% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
Tot 100 pk € 795
Tot 205 pk € 995
Tot 300 pk € 1.295
V.a. 300 pk € 1.695
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH rijklaar brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- VDH premium brandstofauto's (v.a.) (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Plus 12 maanden VDH garantie tot 5 jaar/120.000km (€ 125,00 eigen risico per gebeurtenis)
- Tenaamstelling
- APK minimaal 12 MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- Volle tank brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Banden met een profiel van minder dan 3mm vervangen
- Gratis vervangend vervoer in geval van garantie
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
- Gratis zomer- en wintercheck
- Autoleven lang GRATIS APK bij VDH
- Gratis ruitreparatie bij sterretje in voorruit
Tot 100PK € 995
Tot 205PK € 1.195
Tot 300PK € 1.495
V.A. 300PK € 1.895
Dit afleverpakket be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.