Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE 218 pk | ERGO Comfort | ACC | Navi | Clima | PDC |

€ 31.199,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-03-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.756 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE 218 pk | ERGO Comfort | ACC | Navi | Clima | PDC |


€ 31.199,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.756 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bourguignon Dokkum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Brege 4
Postcode 9101 PW
Plaats Dokkum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)519 - 228090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bourguignon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024

Technische informatie
Vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg
Wielbasis: 279 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 1.200 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Het gecombineerde vermogen van een elektromotor plus een verbrandingsmotor geeft deze hybride Volkswagen zijn geweldige rijkwaliteiten. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 25756 Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Lekker zitten doet u in de comfortstoelen van deze auto. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Opvallend is de geavanceerde matrix LED-verlichting met daglichtkwaliteit. De koplampen dimmen automatisch het deel van de lichtstraal waar voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg maximaal. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.

Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Deze Volkswagen is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Als bestuurder van deze Volkswagen bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie