Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV 218pk DSG GTE / Panoramadak / Virtual Cockpit / Leder Nappa / Memory Seat / 18 LMV / LED Matrix / Trekhaak Elek. / Navi / Camera
€ 30.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.034 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV 218pk DSG GTE / Panoramadak / Virtual Cockpit / Leder Nappa / Memory Seat / 18 LMV / LED Matrix / Trekhaak Elek. / Navi / Camera
€ 30.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.034 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Ledig gewicht: 1.660 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Geen andere techniek heeft in deze eeuw de automobiel zo veranderd als de hybridetechniek. Ook deze Volkswagen Passat Variant is zo'n technisch hoogstandje. Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2021 en heeft 68034 kilometer gelopen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. Mooier kan het eigenlijk niet: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor. Met deze hybride Volkswagen Passat Variant kunt u alle kanten op. Boven uw hoofd schuiven de wolken zichtbaar voorbij door het elektrisch bediende glazen panorama dak. En kijk eens aan de achterzijde wat gemakkelijk: een eveneens elektrisch bedienbare achterklep! 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. De comfortstoelen van deze Volkswagen Passat Variant staan bekend om zijn goede zithouding. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. De Volkswagen is standaard voorzien van: connected drive services, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen.
De Volkswagen Passat Variant is uw trouwe partner onderweg, want hij houd
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.