Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Hybride Trekhaak Stoelverw Camera Cruise Navi
€ 21.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 130.079 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Hybride Trekhaak Stoelverw Camera Cruise Navi
€ 21.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 130.079 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kole Automotive |
Contactpersoon | Maarten Kole |
Adres | Canadaweg 2 |
Postcode | 4661 PZ |
Plaats | Halsteren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 700265 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoservicekole.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.260 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 2-fasen, 3.7 kW, compleet vol in 4 uur en 35 minuten
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 26 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Premium afleverpakket (€ 495): Let op dit afleverpakket bevat 6 maanden garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 7500km / 6 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig
- 12 Maanden BOVAG (€ 795): Dit afleverpakket bevat 12 maanden BOVAG Garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 10.000 km of 12 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig
Volkswagen is niet voor niets het bestverkochte automerk van Nederland. De mix van ingetogen vormgeving en slimme techniek spreekt een brede groep mensen aan. Ook deze Passat Variant heeft alle kwaliteiten die u van een Volkswagen mag verwachten. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.