Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion ECC AUT NAVI TREKHAAK 2012

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-03-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 252.902 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion ECC AUT NAVI TREKHAAK 2012


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 252.902 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Jong Autos
Contactpersoon P. de Jong
Adres Hoofdweg 17
Postcode 7934 PD
Plaats Stuifzand
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55527295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pdejongautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij zeer flexibele openingstijden (bel 06-55527295 voor een afspraak.)


Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2010 tot 30-06-2014 en kostte toen € 43.940,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,1 liter per 100 km en hij weegt 1407 kg. De APK is geldig tot 24-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Heeft u vragen over deze auto of heeft u belangstelling voor een proefrit? Dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen.
Wij hanteren scherpe meeneemprijzen en wij rekenen geen afleverkosten.

Inruil van uw oude auto altijd mogelijk, ongeacht merk, staat en en bouwjaar van de auto.

Neem altijd even contact op voordat u aanrijdt, dit voorkomt teleurstelling

Koffie staat klaar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie