Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline Automaat Trekhaak
€ 7.499,-
Bouwjaar | 03-08-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.402 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.402 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VAG Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gravinneloane 1 |
Postcode | 9263 TA |
Plaats | Garyp |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11436108 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vag-occasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline Automaat Trekhaak
- Kenteken: 93-RVJ-7
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 31-10-2025
- Tellerstand: 241402 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1407 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stoelverwarming
- Trekhaak met afneembare kogel
- Zonnescherm zijruiten
Infotainment
- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- Bluetooth telefoonverbinding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Rookvrij
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Vermoeidheids herkenning
Kom gerust langs bij deze zeer nette en goed onder houden Volkswagen Passat die van een echte liefhebber is geweest waarvan de remmen onlangs nog zijn vervangen met prachtige opties zoals Stof&Leren bekleding, parkeersensoren, Automaat en een afneembare trekhaak
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Volkswagen Passat Variant altijd de controle. Deze auto uit 2011 heeft 241402 kilometer op de teller staan. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.