Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI High Executive | DSG AUT |
€ 11.995,-
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.941 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.941 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Busch Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Curieweg 13 |
Postcode | 2408 BZ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 611377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-buschautomotive.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 132,89 p/m (financial lease, 120 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Beschikbare afleverpakketten:
- VOORDEELPAKKET 1 (€ 695): Dit afleverpakket bevat: Geen nieuwe APK; 6 Maanden garantie* (valt niet onder BOVAG), Busch Automotive afleverbeurt, Levenslang Gratis APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt), Nieuwe APK, Poetsen (binnen & buiten), Tenaamstelling
- VOORDEELPAKKET 2 (€ 995): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Geen nieuwe APK; 15 Liter brandstof, AutoFirst mobiliteitsgarantie 1 jaar, BOVAG 40 punten check, BOVAG afleverbeurt GROOT, BOVAG omruilgarantie, Levenslang GRATIS APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt), Nieuwe APK, Poetsen (binnen & buiten), Tenaamstelling
Mooie en goed onderhouden Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI High Executive BlueMotion!
Auto rijdt heerlijk, schakelt goed en ziet er netjes uit!
| VAN 2e EIGENAAR | NIEUWE APK | AUTOMAAT DSG 7 TRAPS | CRUISE CONTROL | CLIMATE CONTROL |
| SCHUIF/KANTEL PANORAMADAK | PARKEERSENSOREN VOOR & ACHTER | BEKLEDING HALF LEDER / ALCANTARA |
De kilometerstand is logisch verklaarbaar. NAP rapport wordt bijgeleverd.
| STOELVERWARMING | ISOFIX | 17 inch LICHTMETALEN VELGEN | INCL. SET WINTERBANDEN |
| NAVIGATIESYSTEEM | BLUETOOTH HANDSFREE | DAKRAILS |
Financial lease: vanaf € 132,89,- per maand. Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden!
Deze auto is voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting.
VOORDEELPAKKET 1 van €1.090,- nu voor €695,- is inclusief:
o 6 Maanden garantie* (valt niet onder BOVAG)
o Poetsen (binnen & buiten)
o Tenaamstelling
o Nieuwe APK
o Levenslang Gratis APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt)
o Busch Automotive afleverbeurt
VOORDEELPAKKET 2 van €1790,- nu voor €995,- is inclusief:
o 12 maanden BOVAG garantie
o BOVAG 40 punten-check
o BOVAG Afleverbeurt GROOT
o BOVAG Omruilgarantie
o AutoFirst Mobiliteitsgarantie Europa (1 jaar)
o 15 Liter brandstof
o Poetsen (binnen & buiten)
o Tenaamstelling
o Nieuwe APK
o Levenslang Gratis APK (in combinat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.