Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline|Phev|Trekhaak|NAP|
€ 14.999,-
Bouwjaar | 16-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.996 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.996 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leliveld Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beemterweg 75-B |
Postcode | 7341 PD |
Plaats | Beemte Broekland |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81997806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leliveldautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Origineel Nederlandse goed onderhouden auto met NAP. Van binnen en buiten in zeer nette staat. Lage kosten vanwege gecombineerd rijden van brandstof en elektrisch rijden(50km). Daarnaast profiteren van de verlaagde wegenbelasting!
De auto heeft een accucapaciteit tot 50km waarmee u alle korte ritten volledig elektrisch kan rijden waardoor u veel kosten kunt uitsparen. Daarnaast slecht de helft van de wegenbelasting(+/- 45 euro per maand). Mocht u niet willen opladen met 220v(normaal stopcontact) kan u de auto ook tijdens het rijden opladen.
De juiste kleurstelling in combinatie met de velgen en zwarte hemel. Daarnaast beschikt de auto over de gewilde lederen ergo stoelen.
Fijne opties zoals: Airco met climate control, stoelverwarming, elektrische ramen/spiegels, elektrisch verstelbare stoelen, adaptive cruise control, stuurbediening, isofix, navigatie, bluetooth telefoonverbinding voor handfree bellen en afspelen muziek, en nog veel meer!
Kortom een ruime auto met lage kosten die klaar staat voor nog vele jaren rijplezier!
= Bedrijfsinformatie =
Inruil, garantie en financiering(zakelijk & particulier) is mogelijk bij ons! Kijk voor meer informatie op www.leliveldautomotive.nl.
Wij zijn alle dagen van de week op afspraak geopend, ook 's avonds, op feestdagen en in het weekend! Wij zijn RDW erkend en kunnen overschrijven en eventueel vrijwaren van uw inruilauto direct voor u regelen.
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit kunt u bellen/whatsappen op 06-81997806.
Graag tot ziens bij:
Leliveld Automotive
Beemterweg 75B
7341 PD Beemte Broekland
Tel: 06-81997806
Website: www.leliveldautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.