Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series
€ 14.500,-
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.277 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.277 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum de Langstraat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tolweg 8 |
Postcode | 5171 PV |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48250299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumdelangstraat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Zeer nette Passat. Voorzien van 2 laadkabels, trekhaak en volledige onderhoudshistorie!
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum de Langstraat is al ruim 20 jaar gespecialiseerd in de in- en verkoop van scherp geprijsde, betrouwbare (jong) gebruikte dealer occasions, en heeft zeer veel ervaring binnen de autobranche.
Ons snel wisselende aanbod is zeer gevarieerd en biedt een ruime keuze aan dealer occasions.
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Bij Autocentrum de Langstraat worden alle auto's bij binnenkomst standaard volledig gepoetst zowel van binnen als van buiten. Tevens wordt de auto bij binnenkomst gecontroleerd en eventuele technische problemen worden voor verkoop gerepareerd. Vloeistoffen en bandenspanning worden op voorhand gecontroleerd zodat de auto bij verkoop direct mee kan worden genomen. Al onze auto's zijn voorzien van een APK-Keuring, of worden bij aflevering met een nieuwe keuring geleverd. Omdat wij van mening zijn dat dit vanzelfsprekend is, rekenen wij hiervoor géén afleverkosten,
u weet dus direct waar u aan toe bent.
In overleg kunt u ervoor kiezen de auto met een onderhoudsbeurt en aanvullende garantie aan te schaffen. Op alle auto's (vanaf €4500 tot 200.000km en tot max 12 jaar oud) zit standaard 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technisch probleem komen te staan buiten de motor of versnellingsbak dan zal er altijd worden mee gedacht in het vinden van een gepaste oplossing.
Mocht u toch willen kiezen voor meer zekerheid dan kiest u voor het garantie pakket van €595. Dit bestaat uit 6 maanden garantie via autotrust. Dit is mogelijk op auto's tot 12 jaar oud en maximaal 200.000km.
De auto wordt dan geleverd met:
-6 maanden garantie.
-Nieuwe apk.
-Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant.
-Tenaamstelling van het voertuig.
-Minimaal 15 liter brandstof bij aflevering.
Vraag naar de voorwaarden voor meer informatie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.