Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Plus
€ 15.250,-
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.713 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.713 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | de Geus Auto's |
Contactpersoon | Bertjan de Geus |
Adres | Nijverheidsweg 11 |
Postcode | 9791 DA |
Plaats | Ten Boer |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44986420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degeusautos.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Een Auto. Mat een hoofdletter, zoals ze dat in Duitsland doen. Volkswagen, das Auto. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat Variant in uitstekende conditie. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Zitten in weldadige comfortstoelen : uw rug zal u dankbaar zijn. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Caravan afgekoppeld? Dan kan de elektrisch inklapbare trekhaak uit de weg. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De uitrusting van deze auto is met automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.