Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Plus | Leder | HU display | LED | Standkachel
€ 17.999,-
Bouwjaar | 06-07-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.888 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Plus | Leder | HU display | LED | Standkachel
€ 17.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.888 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Pasma B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oastkern 35 |
Postcode | 9288 XJ |
Plaats | Kootstertille |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 745159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pasma-bv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 278 cm
Accu
Accu: 10 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Basispakket (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Nette VW Passat GTE met vele opties waaronder leder Ergo interieur met memory en massage functie, standkachel, head up display, panoramadak, etc.
De auto is keurig onderhouden en wordt geleverd met een nieuwe APK.
De superioriteit van deze auto is te zien aan zijn aantrekkelijke exterieur en zijn strakke interieur, ontegensprekelijk een Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Plus | Leder | HU display | LED | Standkachel, een typische hoge kwaliteit Duitse auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Plus | Leder | HU display | LED | Standkachel ziet er dan ook uit als nieuw. Goed voor het milieu, goed voor de portemonnee: hybride rijden biedt het beste van beide! Deze Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Plus | Leder | HU display | LED | Standkachel is luxe afgewerkt. Kijk maar naar het lederen interieur! Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen met massagefunctie. Net als uw bijrijder! Prettig zitten maakt elke rit ontspannen dankzij de comfortstoelen. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. Het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuurwiel of met gesproken commando's. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.