Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Aut. Navi|Clima|PDC|Apple CarPlay
€ 17.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-11-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 118.736 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Connected Series Aut. Navi|Clima|PDC|Apple CarPlay
€ 17.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 118.736 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Door de jaren heen heeft Volkswagen talloze verschillende modellen gebouwd, maar daarbij stonden altijd dezelfde kwaliteiten centraal: een geweldige bouwkwaliteit, veilig weggedrag en uitstekend comfort. Die kwaliteiten vindt u dus ook terug in deze Passat. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat in uitstekende conditie. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werken met scherpe, vaste zo meeneemprijzen. Inruil is daarbij zeker mogelijk maar tegen handelsprijzen. Heeft u vragen over deze of een van onze a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.