Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfortline BlueMotion Xenon|Navi|LMV|Clima
€ 12.950,-
Bouwjaar | 28-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het onderhoud (via dealer) is netjes bijgehouden in het onderhoudsboekje, de laatste beurt is uitgevoerd bij 147.874km.
Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
U kunt uw ogen op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. In de regen hoeft u niet langer zelf de ruitenwissers in te schakelen. De regensensor zorgt ervoor dat de ruitenwissers altijd op de juiste snelheid werken. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Met keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Momenteel hebben wij een Hand
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.