Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfort Executive Line BlueMotion , Automaat , Clima / Cruise / Navi / Isofix / 17 / Trekhaak.
€ 7.950,-
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.754 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfort Executive Line BlueMotion , Automaat , Clima / Cruise / Navi / Isofix / 17 / Trekhaak.
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.754 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Midden Veluwe Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Putterweg 60A |
Postcode | 3886 PD |
Plaats | Garderen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53479389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.middenveluweautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette en Goed Onderhouden Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfort Executive Line BlueMotion , Automaat , Clima / Cruise / Navi / Isofix / 17 "/ Trekhaak.
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,1 liter per 100 km en hij weegt 1407 kg. De APK is geldig tot 14-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Bel even van te voren als u komt kijken, dan voorkomt u eventuele teleurstelling dat de auto al verkocht is !!
Inruil van uw huidige auto, motor of boot is mogelijk.
tel 06 53479389
Website : www.middenveluweautos.nl
E-mail : info@middenveluweautos.nl
Whatsapp : 0653479389
Ons bezoekadres is Putterweg 60A, 3886 PD Garderen.
Wij zijn geopend van:
maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
zaterdag van 09.00 tot 14.00 uur.
Zondag GESLOTEN
Buiten Openingstijden op Telefonische Afspraak
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens,
kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Kijk voor meer scherp geprijsde auto's naar onze andere advertenties!
Tot ziens bij MIDDEN VELUWE AUTO'S B.V.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.