Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Aut7 Clima Cruise Comfortline Trekhaak BlueMotion
€ 7.700,-
Bouwjaar | 19-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.238 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.238 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ploegh |
Contactpersoon | A. Ploegh |
Adres | Molenweg 4 |
Postcode | 9231 HS |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 43530009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageploegh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2014
Modelcode: B7, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Keurig nette volledig onderhouden ruime Passat en mag 1400kg trekken!
De Volkswagen Passat Variant combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Het gaat hier om een auto uit 2012 die 220238 kilometer op de teller heeft staan. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Staat u er wel eens bij stil... hoe vaak u onderweg stilstaat? En al die keren gebruikt de draaiende motor kostbare brandstof. Bij deze Volkswagen Passat Variant niet, want het start-stopsysteem schakelt de motor uit als u niet rijdt. En aan als u weer verder gaat. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Het audiosysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Slimme ruitenwissers? De regensensor zorgt ervoor! Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer behoorlijk compleet.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg.
De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.