Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Highline Adapt.Cruise/AchteruitrijCam./PDC/LED/Clima/Airco/Trekhaak/PanoramaDak/Bluetooth
€ 16.450,-
Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.521 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Highline Adapt.Cruise/AchteruitrijCam./PDC/LED/Clima/Airco/Trekhaak/PanoramaDak/Bluetooth
€ 16.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.521 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Maashorst BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | St. Jansstraat 32 |
Postcode | 5964 AD |
Plaats | Meterik |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3983700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijvenmaashorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Laadvermogen: 671 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
U bepaalt zelf hoe uw gekozen occasion afgeleverd wordt;
Pakket A, standaard:
De geadverteerde prijs is inclusief
o 12 maanden BOVAG garantie (alleen van toepassing indien aankoopprijs boven €14.950,-)
o kentekenregistratie
o geldige APK
o vloeistoffen controle
Pakket B, optioneel:
Voor € 695,- leveren wij de auto af, inclusief:
o kentekenregistratie
o nieuwe APK
o 12 maanden BOVAG garantie (alleen van toepassing indien aankoopprijs boven €14.950,-)
o onderhoud volgens schema (ook het vervangen van distributieriem indien nodig)
o airco service
o 1/4 tank brandstof / bij een elektrisch voertuig een volledig opgeladen accu
o poetsen binnen en buiten
o matten set
o 24 uur pechhulp heel Europa
Inruil mogelijk.
Uw auto financieren? Dat kan! Wij bieden u een financiering op maat voor zowel de zakelijke als privé rijders.
(onder voorbehoud van typefouten en/of opties bij het voertuig)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.