Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Business Edition R | R-Line | Pano | ACC | Leder/Alcantara | Carplay | Trekhaak
€ 18.950,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 173.810 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Business Edition R | R-Line | Pano | ACC | Leder/Alcantara | Carplay | Trekhaak
€ 18.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 173.810 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Import Garant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 3 |
Postcode | 3751 LT |
Plaats | Bunschoten Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7853506 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoimportgarant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.353 kg
Laadvermogen: 687 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Natuurbruin, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Bent u nog niet overtuigd van deze bijna nieuwe auto? (ENGLISH BELOW)
Meer informatie en foto's vindt u op www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, of kom gezellig langs op de Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg voor een proefrit en/of bezichtiging!
Inruil is mogelijk!
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's toesturen via een bericht + de km stand en kenteken, of u kunt deze informatie mailen naar info@aigautomotive.nl
Heeft u interesse of een vraag?
Bel of mail ons! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) of info@aigautomotive.nl)
Wij zijn: RDW Erkend
&
Rekenen geen aflever kosten voor het afleveren van deze bijna nieuwe auto.
Wij leveren deze auto af als nieuw in onze showroom of bij u op locatie.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en AIG Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en veiligheid van de verstrekte informatie.
Still not convinced about this almost new car?
You can find more information and pictures at www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, or drop by at Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg for a test drive and/or a viewing!
Trade-in is possible!
For a quotation of your trade-in car, please send us pictures via a message + mileage and registration number, or you can e-mail this information to info@aigautomotive.nl.
Are you interested or do you have a questi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.