Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 272pk PHEV GTE High Vitual Head up Matrix Plug-in
€ 23.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-05-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 272pk PHEV GTE High Vitual Head up Matrix Plug-in
€ 23.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ploegh |
Contactpersoon | A. Ploegh |
Adres | Molenweg 4 |
Postcode | 9231 HS |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 43530009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageploegh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 200 kW (272 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Kwaliteit, techniek, prestaties en rijcomfort. Geldt voor alle Duitse merken. Daar kan je blind van op aan. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. De comfortstoelen geven precies de juiste ondersteuning voor rug en schouders. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. De matrix LED-verlichting in de koplampen bestaat uit een raster van lichtpunten met maximale opbrengst. Bij tegenliggers past het systeem precies die punten aan die hinderlijk kunnen zijn. U behoudt maximaal zicht! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Natuurlijk behoren connected drive services, full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control en sportstuur met schakelpaddels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarsch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.