Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218pk PHEV GTE Business Camera Navigatie Massage
€ 24.749,- incl. BTW
Bouwjaar | 07-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.297 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218pk PHEV GTE Business Camera Navigatie Massage
€ 24.749,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.297 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Martens bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Riegshoogtendijk 150 |
Postcode | 7913 TC |
Plaats | Hollandscheveld |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 361370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmartens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 57 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,2 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Leaseprijs: € 460,39 p/m (financial lease, 60 maanden, 1 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Beschikbare afleverpakketten:
- 2. Afleverbeurt & BOVAG Garantie 12 maanden (€ 500): - een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - een aircoservice - 12 maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- 1. Afleverbeurt & Martens Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): - een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - een aircoservice - 6 maanden Martens Garantie
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Kleur buitenzijde: Aquamarineblue-metallic
Deze auto rijdt u al vanaf € 460 per maand
= Bedrijfsinformatie =
- Wilt u vrijblijvend voor vertrek meer informatie over deze auto? Neem dan contact met ons op.
- Wilt u uw auto inruilen? Stuur foto's via Whatsapp of per mail, zo kunnen wij vooraf al een duidelijke indicatie geven van een bij te betalen bedrag.
Onze prijzen zijn rijklaar, wij rekenen geen afleveringskosten! Deze auto wordt afgeleverd inclusief:
- een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km
- nieuwe APK
- een aircoservice
- 6 maanden Martens Garantie (auto's ouder dan 10 jaar 3 maanden Martens garantie)
Optioneel: 12 maanden Bovag Garantie: € 500,- (enkel voor personenauto's tot 8 jaar en 150.000km)
Inruil van uw huidige auto is mogelijk. Informeer naar de lease-/financieringsmogelijkheden.
Deze auto wordt aangeboden door Autobedrijf Martens in Hollandscheveld. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen en Audi en hebben altijd ca. 180 jong- gebruikte auto's op voorraad.
Bezoek www.autobedrijfmartens.nl voor een uitgebreide fotoreportage.
Wilt u deze auto komen bekijken en/of proefrijden? Wij helpen u graag v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.