Volkswagen Passat BWJ 2018 1.6 TDI Comfortline Business AUTOMAAT FULL.LED / TREKHAAK / KEYLESS.START / V+A PDC / APPLE.CARPLAY / ANDROID.AUTO / ADDAPT.CRUISE / DAB+ / N
€ 17.899,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-07-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 150.290 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Volkswagen Passat BWJ 2018 1.6 TDI Comfortline Business AUTOMAAT FULL.LED / TREKHAAK / KEYLESS.START / V+A PDC / APPLE.CARPLAY / ANDROID.AUTO / ADDAPT.CRUISE / DAB+ / N
€ 17.899,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 150.290 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jaap Dik |
Contactpersoon | Erik Dik |
Adres | Azieweg 17 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - sep. 2018
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 145 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.359 kg
Laadvermogen: 641 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Huisgarantie: 3 maand standaard garantie op het draaiende gedeelte motor en versnellingsbak.
Ze zeggen dat Duitsers weinig humor hebben. Toch geeft deze Volkswagen Passat u absoluut een brede lach op uw gezicht. Kan ook niet anders. Topkwaliteit, vooruitstrevende techniek, formidabele rijsprestaties worden hier gebundeld in één auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat is een dealeronderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. De combinatie van dieselmotor en automatische transmissie staat garant voor soepel en zuinig rijgedrag. Zitten in weldadige comfortstoelen : uw rug zal u dankbaar zijn. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Boem is ho? Niet bij deze Volkswagen Passat. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.