Volkswagen Passat BWJ 2017 1.8 180 PK TSI Business Edition R / AUTOMAAT TREKHAAK / STOELVERWARMING / STUURVERWARMING / ADAPTIVE CRUISE / CLIMA / NAVI / PARKEERSENSOREN
€ 16.899,-
Bouwjaar | 13-01-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.318 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Volkswagen Passat BWJ 2017 1.8 180 PK TSI Business Edition R / AUTOMAAT TREKHAAK / STOELVERWARMING / STUURVERWARMING / ADAPTIVE CRUISE / CLIMA / NAVI / PARKEERSENSOREN
€ 16.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.318 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jaap Dik |
Contactpersoon | Erik Dik |
Adres | Azieweg 17 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - jan. 2015
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Goed voor de dag komen? Dat gaat lukken met deze topklasse zakenauto. Sportief van buiten, high tech van binnen: de R-Line styling geeft deze Volkswagen Passat een te gekke uitstraling! Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat, bijvoorbeeld. Met een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het navigatiesysteem met harde schijf geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. En deze auto heeft ook automatische airconditioning, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen va
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.