Volkswagen Passat 3.2 V6 Highline 4M
€ 5.249,-
Bouwjaar | 26-05-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 266.948 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.168 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 266.948 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.168 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Jan Smeeing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birkstraat 30 |
Postcode | 3768 HH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275476 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jansmeeing.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 246 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Deze youngtimer is zeer geschikt voor de zakelijke rijder, omdat je bijtelling betaalt over de dagwaarde van de auto in plaats van bijtelling over de cataloguswaarde.
Maar ook de particuliere rijder die er lekker warmpjes bij wil zitten, kan goed uit de voeten met deze auto.
De Passat is uitgerust met zeer veel opties om uw rit zo comfortabel mogelijk te maken. Zo is de bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar, heeft de auto climate control, cruisecontrol en elektrische ramen voor en achter. Ook zijn de voorstoelen verwarmd.
Hij wordt afgeleverd met een nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Bij Handelsonderneming Jan Smeeing in Soest heeft u altijd keus uit +/- 25 occasions, youngtimers, oldtimers en decoratieve klassiekers tot € 7000,-
Omdat wij veelal bij vaste leveranciers inkopen, kunnen wij u altijd kwalitatief goede occasions leveren voor een scherpe prijs.
Inruilen is mogelijk!
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
Voor een bezichtiging kunt u het beste bellen op 0625275476.
Op email wordt niet altijd gereageerd
Zelf geen mogelijkheid om uw oldtimer naar zijn nieuwe adres te transporteren? Wij doen het graag voor u. Vraag naar de mogelijkheden.
www.jansmeeing.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.