Volkswagen Passat 2.8 V6 Highline 4Motion AUTOMAAT
€ 3.500,-
Bouwjaar | 28-06-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.129 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.771 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.129 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.771 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koning Auto Occasions |
Contactpersoon | Gerrit Koning |
Adres | Handelsweg 18 |
Postcode | 1619 BJ |
Plaats | Andijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30871997 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koningauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.687 kg
Laadvermogen: 483 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
inruil / ruil mogelijk
vol opties , zie fotos
deze passat met een 6 cilinder motor zie je niet veel
rijdt en stuurt fantastisch , een genot om in te rijden
bij 223400 k.m. is de distributieriem gedaan
mag 1800 k.g. trekken op de trekhaak
onderhoudsboekje aanwezig
kort terug nog onderhoud gehad
= Bedrijfsinformatie =
LET OP , BEZICHTIGING OP AFSPRAAK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.