Volkswagen Passat 2010 1.4 TSI Comfortline 291.DKM EXPORT

€ 1.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 291.823 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Passat 2010 1.4 TSI Comfortline 291.DKM EXPORT


€ 1.399,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 291.823 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nationale Autopark B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogeveenenweg 34
Postcode 2913 LV
Plaats Nieuwerkerk aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nationaleautopark.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Referentienummer: AUTOMAATBAK PROBLEEM

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.401 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4870 x 1820 x 1537 cm
Wielbasis: 271 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

EXPORT OF HANDEL
ZO MEE !!

GEARBOX PROBLEM !!!!

AUTOMAATBAK PROBLEEM

Auto conditie: AUTOMAATBAK HEEFT : geen 2e versnelling en geen achter uit
Nieuwe waterpomp, distributieriem, achterophanging, dynamo.
2 kleuren en schade!



Volkswagen Passat Variant
1.4 TSI Comfortline BlueMotion
search
99-LRF-6
Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2010, werd geleverd van 01-05-2009 tot 31-12-2010 en kostte toen € 38.210,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1401 kg. De APK is geldig tot 19-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

ADRES: HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE: 2913 LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31108082936
E-mail: info@nationaleautopark.nl
WHATSAPP NUMMER : +31108082936

Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK

Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via Marktplaats.
Voor een snellere reactie kunt u ons bereiken via WhatsApp op het nummer +31108082936.

Nationale Autopark B.V


OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG: 10:00 T/M 18:00
DINSDAG: 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG: 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG: 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG: 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG: 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED

EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES

PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT

DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINU

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie