Volkswagen Passat 2.0 FSI Comfortline NETTE PASSAT/AIRCO/SERVICE ONDERHOUD //NAP
n.o.t.k.
Bouwjaar | 11-11-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.796 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.796 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MP Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekeloseweg 96 |
Postcode | 7553 DP |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20175065 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mercedia.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.364 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Verona,zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Aangeboden! een nette Volkswagen Passat 2.0fsi!
Deze Passat is van het jaar 2006. De auto rijdt en schakelt prima. Op de teller 262796km. Auto heeft goed onderhoud Alle boekjes.
Cruise Control,digital airco(ijs koud), Airbags,APK!
Wij bieden u deze mooie Passat aan voor € 2.450!
* Wij zijn hoofdzakelijk geopend op Afspraak!
* Belt u even van te voren voor beschikbaarheid.
* Tenaamstelling 24 mogelijk.
* Inruil en proefrit altijd mogelijk.
* Extra garantie tegen meer prijs mogelijk.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk en zetfouten.
U vind ons:
Tel: 0620175065
Autobedrijf MP autos
Boekeloseweg 96
7553DP HENGELO
Email:merce-dia@live.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.