Volkswagen Passat 2.0-20V Comfortline APK/NAP/CLIMA
€ 2.950,-
Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.870 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.870 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RJ Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefslag 2 |
Postcode | 3862 KB |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2022277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Max. aslast voor: 1010 kg
Max. aslast achter: 1000 kg
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 480 x 175 x 146 cm
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: Garantiebepalingen: Als bereden gezien en akkoord bevonden. Handtekening klant: ------------------------------
Zeer goed rijdende en nette Volkswagen Passat 2.0-20V Comfortline. Bouwjaar 2003. Slechts 166000KM NAP. Van binnen en van buiten in een zeer nette staat. Rijdt schakelt en remt als nieuw. Fijne betrouwbare gezinsauto voor nog jaren rijplezier. Origineel Nederlands geleverde auto met NAP. 2 sleutels aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en een proefrit altijd mogelijk, Graag tot ziens bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.