Volkswagen Passat 1.6
€ 2.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 09-01-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Scheepens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schijndelseweg 55 |
Postcode | 5491 TA |
Plaats | Sint-Oedenroden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 473290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfscheepens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Volkswagen Passat. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ook warmtewerend glas, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Ook is de Volkswagen uitgerust met: in hoogte verstelbaar stuur en centrale portiervergrendeling.
In de Volkswagen Passat heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.
Indien u interesse heeft in deze Volkswagen, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen? Mooie grote zuinige gezinsauto met 1.6 motor 101 pk div acc.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.