Volkswagen Passat 1.6 TDI Kombi LeerNavigatieTrekhaak
€ 4.700,-
Bouwjaar | 07-07-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurodecars Automobielhandel b.v. |
Contactpersoon | Mark Severens |
Adres | Tunnelweg 108 |
Postcode | 6468 EK |
Plaats | Kerkrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurodecars.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2011 - jun. 2014
Referentienummer: VW5973
Productienummer: VW5973
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 70 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.408 kg
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Heb je vragen over deze auto óf wil je meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze medewerkers informeren je graag persoonlijk bij een bezoek aan onze vestiging in Kerkrade. We nodigen je dan ook van harte uit om tijdens openingstijden één of meerdere auto's ter plekke te komen bezichtigen en proef te rijden, geheel vrijblijvend uiteraard. Bekijk op onze website www.eurodecars.nl het volledige aanbod aan jonge kwaliteit occasions en vind je droomauto.
Disclaimer: schrijf- en typefouten voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.